فیزیوتراپی در منزل در تهرانپارس

فیزیوتراپی در منزل در تهرانپارس

فیزیوتراپی در منزل در تهرانپارس توسط متخصصان فیزیوتراپی در منزل ما که دارای دانش و تجربه بالا هستند ارائه می شود.

فیزیوتراپی یک تخصص مراقبت های بهداشتی است که به درمان اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی، عصبی و قلبی عروقی و چگونگی تأثیر این اختلالات بر حرکت فیزیکی شما مربوط می شود.

هر زمان که در انجام فعالیت های عادی روزمره خود با مشکل مواجه شدید، به این معنی است که می توانید از خدمات ماهر یک فیزیوتراپیست بهره مند شوید. فیزیوتراپیست شما می تواند تحرک شما را ارزیابی کند و استراتژی هایی را به شما ارائه دهد تا به شما کمک کند بهتر حرکت کنید و احساس بهتری داشته باشید. متخصص فیزیوتراپی در منزل در تهرانپارس می تواند تمریناتی را برای کمک به بهبود دامنه حرکتی (ROM)، قدرت و تعادل شما تجویز کند. یک متخصص توانبخشی قلبی می تواند به بهبود استقامت و عملکرد قلبی شما کمک کند تا به شما کمک کند به فعالیت های عادی خود بازگردید.

فیزیوتراپی یک تخصص مراقبت های بهداشتی است که با هدف تشخیص و درمان افراد در هر سنی که دارای شرایط سلامتی هستند که توانایی حرکت و انجام فعالیت های روزانه را محدود می کند، انجام می شود. هدف نهایی فیزیوتراپی بازگرداندن حداکثر استقلال عملکردی به هر بیمار است. برای دستیابی به این هدف، درمان ها ممکن است شامل ورزش، مراقبت عملی و آموزش بیمار باشد.

فیزیوتراپی شامل ارزیابی و درمان افراد دارای محدودیت در تحرک عملکردی است. انتخاب فیزیوتراپی نشان داده شده است که به بهبود سریع و ایمن شما کمک می کند و به دلیل کاهش هزینه های کلی مراقبت های بهداشتی می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. .

فیزیوتراپیست ها برای ارزیابی وضعیت شما آموزش دیده اند و به شما کمک می کنند تا حداکثر تحرک عملکردی و استقلال را به دست آورید. آنها از انواع روش ها و تکنیک های درمانی برای کمک به حرکت بهتر و احساس بهتر استفاده می کنند. 

اگر آسیب یا بیماری دارید که منجر به درد، نقص فیزیکی، یا محدودیت حرکت/از دست دادن عملکرد طبیعی می شود، یک فیزیوتراپیست می تواند کمک کند. بسیاری از فیزیوتراپیست ها در درمان یک جمعیت خاص مانند کودکان، سالمندان یا ورزشکاران تخصص دارند. صرف نظر از سن، اگر تحرک شما دچار اختلال شده باشد، ممکن است یک ارزیابی فیزیوتراپی برای ارائه درمان و یک استراتژی برای بهبود عملکرد ضروری باشد.

فیزیوتراپی در منزل در تهرانپارس

فیزیوتراپیست ها متخصصین دارای مجوز هستند که با افرادی کار می کنند که دارای معلولیت، نقص یا محدودیت در عملکرد کلی فیزیکی خود هستند. این شرایط می تواند نتیجه بیماری، آسیب یا سایر فرآیندها باشد. به عنوان مثال، ممکن است پس از عمل جراحی به فیزیوتراپی نیاز داشته باشید تا به بهبودی کامل و کمک به حرکت ایمن بعد از عمل کمک کند.

فیزیوتراپیست شما نیازهای شما را ارزیابی می کند و یک برنامه مراقبت فردی ایجاد می کند تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. ممکن است چند جلسه یا چند هفته طول بکشد تا به اهداف خود برسید.

تعیین اهداف بهترین راه برای دستیابی به یک نتیجه توانبخشی موفق است. هنگام شروع فیزیوتراپی، باید فکر کنید که چه چیزی می خواهید در پایان برنامه خود انجام دهید. اهدافی که تعیین می کنید باید برای شما مهم باشند. با این حال، آنها باید واقع بینانه نیز باشند. سپس فیزیوتراپیست شما با شما همکاری خواهد کرد تا یک برنامه درمانی مناسب را برای کمک به دستیابی به اهداف توانبخشی خود طراحی کنید.

به یاد داشته باشید که اهداف توانبخشی شما قابل تغییر هستند. در حین بهبودی، ممکن است نیاز به تعیین اهداف جدید داشته باشید. اگر در دستیابی به اهداف PT خود مشکل دارید، ممکن است لازم باشد با درمانگر خود برای تنظیم اهداف خود کار کنید. اهداف فیزیوتراپی شما باید بر بهبود تحرک و عملکرد کلی شما متمرکز باشد تا بتوانید کارهایی را که می خواهید انجام دهید.

فیزیوتراپی در منزل در تهرانپارس به چه شرایطی کمک می کند؟

شرایط بسیاری وجود دارد که فیزیوتراپی بخش مهمی از درمان است. بر این اساس، تعدادی حوزه تخصصی در فیزیوتراپی وجود دارد که بر سیستم‌های بدن، اختلالات، گروه‌های جمعیتی یا انواع درمان متمرکز است. زمینه های تخصصی فیزیوتراپی عبارتند از:

  • قلبی عروقی و ریوی (سیستم گردش خون و تنفس)
  • نورولوژی (مشکلاتی مانند سکته مغزی ، ام اس ، پارکینسون و …)
  • ارتوپدی (مشکلاتی مانند دررفتگی ها و شکستگی ها ، آرتروز مفاصل ، دردهای سیاتیکی و …)
  • اطفال (مشکلاتی فلج مغزی ، تاخیر رشدی و …)
  • سالمندان (توانبخشی سالمندان)
  • سلامت زنان (به عنوان مثال، بارداری و یائسگی)
  • ورزش (آسیبهای ورزشی مانند پارگی رباطها و مینیسک زانو و..و)
  • انکولوژی (سرطان)
  • مدیریت زخم

اگر مشکلی دارید که باعث درد یا مشکل در تحرک عملکردی طبیعی می شود، مراجعه به فیزیوتراپیست می تواند به شما کمک کند تا سریعا بهبود یافته و به سطح فعالیت طبیعی خود بازگردید.

فیزیوتراپیست ها می توانند بسیاری از مشکلات دیگر را غیر از موارد ذکر شده درمان کنند. اگر احساس می کنید ممکن است از این درمان سود ببرید، حتما با متخصص فیزیوتراپی در منزل در تهرانپارس صحبت کنید. هنگامی که آسیب یا بیماری رخ می دهد که توانایی شما را برای حرکت ایمن یا عادی محدود می کند، ممکن است به یک فیزیوتراپیست ارجاع داده شود. فیزیوتراپیست ها از نزدیک با بیماران و اعضای خانواده کار می کنند تا از بازگشت ایمن و سریع به حداکثر عملکرد اطمینان حاصل کنند.

فیزیوتراپیست ها همچنین می توانند به شما در جلوگیری از آسیب یا از دست دادن تحرک عملکردی کمک کنند.

فیزیوتراپیست شما می‌تواند حرکات شما را قبل از آسیب دیدگی تجزیه و تحلیل کند و استراتژی‌هایی را برای کمک به حفظ سلامت و حرکت شما ارائه دهد. 

 

نویسنده: فیزیوتراپیست محمدرضا جان پور
شماره نظام پزشکی : ف ۴۹۳۹
فیزیوتراپی در منزل و کلینیک (تهران و کرج)
نوبت دهی مشاوره و درمان : ۰۹۱۲۲۶۵۵۶۴۸

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی در منزل در تهرانپارس – فیزیوتراپی در منزل شرق تهران – فیزیوتراپی در تهرانپارس – فیزیوتراپی در نارمک – فیزیوتراپی در منزل شمال تهران – فیزیوتراپی در منزل تهران نو – فیزیوتراپی در منزل توسط خانم – فیزیوتراپی در منزل توسط آقا – هزینه فیزیوتراپی در منزل – فیزیوتراپی در منزل کرج – بهترین مرکز فیزیوتراپی در منزل – فیزیوتراپی در منزل غرب تهران – فیزیوتراپی در خیابان مدنی – فیزیوتراپی در دماوند

مقالات بیشتر

کمردرد در افراد مسن – درمان کمردرد با فیزیوتراپی

کمردرد در افراد مسن یک مشکل رایج و محدود کننده است. کمردرد پس از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی دومین علامتی است که احتمالاً باعث تشدید مراجعه به کلینیک می شود. شیوع کمردرد در جمعیت سالمندان بیش از 70 درصد تخمین زده می شود. مانند بسیاری از شرایط بالینی دیگر، علت، سیر و ارزیابی کمردرد در افراد…

فیزیوتراپی در نیاوران – فیزیوتراپی در شمال تهران

فیزیوتراپی در نیاوران توسط متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی آیتن برای طیف وسیعی از اختلالات اسکلتی – عضلانی ، مشکلات نورولوژی و مشکلات کف لگن ارائه می شود. فیزیوتراپی به بهینه سازی حرکت و عملکرد انسان اختصاص دارد و شامل طیف گسترده ای از اقدامات با هدف ارتقاء، حفظ و بازیابی بهزیستی فیزیکی، روانی و اجتماعی…

درمان کمردرد با ورزش

درمان کمردرد با ورزش و فیزیوتراپی موثرترین روش غیرجراحی در درمان این اختلال اسکلتی – عضلانی شایع است که در کلینیک فیزیوتراپی آیتن در شریعتی ارائه می شود. کمردرد یکی از شایع ترین شکایات سلامتی است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. کمردرد می تواند ناشی از عوامل…

کمردرد حاد

کمردرد حاد یک بیماری شایع است که بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود آن را تجربه می کنند. با شروع ناگهانی درد در پشت مشخص می شود که معمولاً از چند روز تا چند هفته طول می کشد. کمر درد حاد می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله کشیدگی عضلانی، رگ به…

کمردرد به چه دلایلی رخ می دهد؟

کمردرد یکی از شایعترین بیماری های سیستم اسکلتی_عضلانی بدن انسان است بطوری که بسیاری از مراجعان به مراکز درمانی و کلینیک های فیزیوتراپی را افراد مبتلا به کمردرد تشکیل می دهند. متاسفانه با شیوع چاقی و کمر تحرکی سن ابتلا به کمردرد کاهش یافته بطوری که امروزه بسیاری از جوانان و حتی کودکان از کمردرد…

درمان دستی دیسک کمر

درمان دستی دیسک کمر به یک رویکرد عملی اشاره دارد که توسط فیزیوتراپیست ها برای کاهش درد و اختلال عملکرد مرتبط با فتق دیسک کمر یا برآمدگی در قسمت پایین کمر استفاده می شود. مشکلات دیسک کمر یکی از دلایل شایع کمردرد، سیاتیک و سایر علائمی است که می تواند به طور قابل توجهی بر…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فیزیوتراپی در منزل

جستجو

دسته ها

دسته‌ها

آخرین مقالات

فیزیوتراپیست محمد رضا جان پور
keyboard_arrow_up
مشاوره در واتس آپ