فیزیوتراپی در منزل فرمانیه

فیزیوتراپی در منزل فرمانیه

فیزیوتراپی در منزل فرمانیه ، اختیاریه ، اندرزگو ، چیذر ، دزاشیب و … توسط متخصصان فیزیوتراپی در منزل ما با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

فیزیوتراپی که توسط فیزیوتراپیست ها انجام می شود. با استفاده از نیروی و حرکات مکانیکی، درمان دستی، ورزش درمانی و الکتروتراپی انجام می شود. فیزیوتراپی به ترمیم آسیب ها و ارتقای تحرک و عملکرد قسمت آسیب دیده بدن کمک می کند. همچنین از طریق معاینه، تشخیص، پیش آگهی و مداخله فیزیکی به بهبود کیفیت زندگی بیمار کمک می کند. درمان همچنین ممکن است شامل درمان دستی یا طب سوزنی در صورت لزوم باشد. با این حال، باید مطمئن شوید که برای کمک یا مزایای فیزیوتراپی با یک فیزیوتراپیست واجد شرایط و با تجربه تماس بگیرید.

فیزیوتراپی در منزل فرمانیه روشی موثر ، ایمن و پرکاربرد است که به آن دسته از عزیزانی که به هر دلیل توانایی مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی را ندارند ارائه می شود.

توانبخشی شاخه ای از علم پزشکی است که هدف آن بازگرداندن توانایی عملکردی افراد دارای آسیب جسمی یا ناتوانی است. توانبخشی نیز یک حرفه فیزیوتراپی است که تقریباً در تمام بخش های مراقبت های بهداشتی حضور دارد. آنها تقریباً یک چیز هستند زیرا هر دو به تقویت حرکت بدن کمک می کنند.

موارد کاربرد فیزیوتراپی در منزل فرمانیه

فیزیوتراپی و توانبخشی نقشی حیاتی در بازیابی اعتماد به نفس و اجازه دادن به فرد برای بهبود بخش های آسیب دیده بدن خود در اثر هر نوع آسیب ایفا می کند. مهمترین مزیت این تمرینات این است که درد را کاهش می دهند، بنابراین می توانید فعال تر شوید و بدون اینکه از هیچ گونه ناراحتی یا درد رنج ببرید، تمرینات معمولی را انجام دهید.

از تغییر شکل بیشتر و مشکلات اندام جلوگیری می کند و راه رفتن و وضعیت بدن شما را اصلاح می کند، به خصوص در بیماری هایی مانند مولتیپل اسکلروزیس و آرتریت. فیزیوتراپی و تمرینات توانبخشی روزانه شما را قوی تر می کند و در دراز مدت استقامت شما را نیز افزایش می دهد. همچنین باعث بهبود ضایعات و آسیب‌های بافت نرم می‌شود که در مقابل هر گونه درد و ناراحتی را کاهش می‌دهد.

همچنین به بازیابی عملکرد و تحرک قبل از بیماری یا حادثه کمک می کند و افراد می توانند راحت تر حرکت کنند و سبک زندگی یک فرد عادی را حفظ کنند. این ماهیچه های شما را تقویت می کند تا کمتر در معرض خطر افتادن یا تصادف باشید و آنقدر قوی شوید که به راحتی تمام وزن خود را مانند قبل از تصادف به تنهایی بلند کنید. فیزیوتراپی به بهبود هماهنگی شما برای تحرک بهتر و حرکت راحت تر کمک می کند زیرا تمام ماهیچه ها و استخوان های شما را ترمیم و تقویت می کند.

فیزیوتراپی در منزل فرمانیه

فیزیوتراپی در منزل فرمانیه چگونه می تواند کمک کند؟

فیزیوتراپی و توانبخشی برای آسیب می تواند به شما در دستیابی به دامنه کامل حرکت در مفاصل و ماهیچه ها کمک کند، که به اصلاح انعطاف پذیری شما و کاهش تورم در مفاصل و عضلات آسیب دیده کمک می کند. همچنین به بهبود تعادل شما کمک می کند.

استقامت و قدرت ماهیچه ها و استخوان های شما را توسعه می دهد و به افزایش قدرت و ظرفیت کامل تمرینات ریکاوری بدنی و پیشرفت در برنامه درمانی شما کمک می کند. این امر باعث کاهش بیشتر بروز و شدت اسپاسم عضلانی می شود.

از دیگر مزایای فیزیوتراپی در منزل فرمانیه و توانبخشی نیز می توان به بهبود تحرک مفاصل، افزایش قدرت و هماهنگی و بهبود عملکرد قلبی و تنفسی اشاره کرد. این آزادی شما را افزایش می دهد و به شما توانایی می دهد تا زندگی خود را دوباره زندگی کنید. همچنین طیف وسیعی از خدمات تخصصی را به بیماران مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، آسیب های ناشی از ضربه، محل کار و ورزشی، قطع عضو، مفاصل آرتروز، سکته مغزی، آسیب مغزی، آسیب نخاعی و عصبی، سرطان و نیازهای قبل و بعد از جراحی ارائه می دهد.

درمان های فیزیوتراپی برای افراد در تمام سطوح تناسب اندام، از یک مرد معمولی گرفته تا یک فرد معمولی تناسب اندام در سطح بالا است. بسته به آسیب شما، حرکت صحیح بدن برای جلوگیری از استرس بر مفاصل و به حداکثر رساندن مزایای تمرینات فیزیوتراپی و در نتیجه جلوگیری از رگ به رگ شدن، کشیدگی یا شکستگی در آینده، زمان می برد. با انجام یا دریافت منظم جلسات فیزیوتراپی، تمرینات و تکنیک های مناسب، به قدرت و انعطاف پذیری در عضلات و مفاصل خود دست خواهید یافت تا از آسیب های بعدی جلوگیری کنید.

اگر آسیب دیده اید و نیاز به کمک یک فیزیوتراپیست واجد شرایط ، آموزش دیده و با تجربه در فرمانیه ، کامرانیه ، دزاشیب ، چیذر ، تجریش و دیگر مناطق شمال تهران دارید با متخصصان فیزیوتراپی در منزل ما در ارتباط باشید.

فیزیوتراپی در منزل عمدتا بر درمان و مدیریت فیزیوتراپی خانگی برای بیماران متمرکز است. ما طیف گسترده‌ای از خدمات فیزیوتراپی مراقبت‌های خانگی درمانی پیشرفته را ارائه می‌کنیم که به مدیریت بیماران مبتلا به شرایط مختلف، آسیب‌های فیزیکی، یا محدودیت‌ها و ناتوانی‌های عملکردی مرتبط با حرکت اختصاص دارد و به آنها کمک می‌کند تا به حداکثر نتیجه عملکردی خود برسند.

نویسنده: فیزیوتراپیست محمدرضا جان پور
شماره نظام پزشکی : ف ۴۹۳۹
فیزیوتراپی در منزل و کلینیک (تهران و کرج)
نوبت دهی مشاوره و درمان : ۰۹۱۲۲۶۵۵۶۴۸

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی در منزل فرمانیه – فیزیوتراپی در کامرانیه – فیزیوتراپی در اندرزگو – فیزیوتراپی در چیذر – فیزیوتراپی در تجریش – فیزیوتراپی در پاسداران – فیزیوتراپی در منزل شمال تهران – فیزیوتراپی در منزل قیطریه – فیزیوتراپی در منزل توسط خانم – فیزیوتراپی در منزل توسط آقا – هزینه فیزیوتراپی در منزل

مقالات بیشتر

کمردرد در افراد مسن – درمان کمردرد با فیزیوتراپی

کمردرد در افراد مسن یک مشکل رایج و محدود کننده است. کمردرد پس از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی دومین علامتی است که احتمالاً باعث تشدید مراجعه به کلینیک می شود. شیوع کمردرد در جمعیت سالمندان بیش از 70 درصد تخمین زده می شود. مانند بسیاری از شرایط بالینی دیگر، علت، سیر و ارزیابی کمردرد در افراد…

فیزیوتراپی در نیاوران – فیزیوتراپی در شمال تهران

فیزیوتراپی در نیاوران توسط متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی آیتن برای طیف وسیعی از اختلالات اسکلتی – عضلانی ، مشکلات نورولوژی و مشکلات کف لگن ارائه می شود. فیزیوتراپی به بهینه سازی حرکت و عملکرد انسان اختصاص دارد و شامل طیف گسترده ای از اقدامات با هدف ارتقاء، حفظ و بازیابی بهزیستی فیزیکی، روانی و اجتماعی…

درمان کمردرد با ورزش

درمان کمردرد با ورزش و فیزیوتراپی موثرترین روش غیرجراحی در درمان این اختلال اسکلتی – عضلانی شایع است که در کلینیک فیزیوتراپی آیتن در شریعتی ارائه می شود. کمردرد یکی از شایع ترین شکایات سلامتی است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. کمردرد می تواند ناشی از عوامل…

کمردرد حاد

کمردرد حاد یک بیماری شایع است که بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود آن را تجربه می کنند. با شروع ناگهانی درد در پشت مشخص می شود که معمولاً از چند روز تا چند هفته طول می کشد. کمر درد حاد می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله کشیدگی عضلانی، رگ به…

کمردرد به چه دلایلی رخ می دهد؟

کمردرد یکی از شایعترین بیماری های سیستم اسکلتی_عضلانی بدن انسان است بطوری که بسیاری از مراجعان به مراکز درمانی و کلینیک های فیزیوتراپی را افراد مبتلا به کمردرد تشکیل می دهند. متاسفانه با شیوع چاقی و کمر تحرکی سن ابتلا به کمردرد کاهش یافته بطوری که امروزه بسیاری از جوانان و حتی کودکان از کمردرد…

درمان دستی دیسک کمر

درمان دستی دیسک کمر به یک رویکرد عملی اشاره دارد که توسط فیزیوتراپیست ها برای کاهش درد و اختلال عملکرد مرتبط با فتق دیسک کمر یا برآمدگی در قسمت پایین کمر استفاده می شود. مشکلات دیسک کمر یکی از دلایل شایع کمردرد، سیاتیک و سایر علائمی است که می تواند به طور قابل توجهی بر…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فیزیوتراپی در منزل

جستجو

دسته ها

دسته‌ها

آخرین مقالات

فیزیوتراپیست محمد رضا جان پور
keyboard_arrow_up
مشاوره در واتس آپ