فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد

فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد

فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد ، شهرک غرب ، بلوار دریا ، میدان کاج و … توسط متخصصان با تجربه فیزیوتراپی در منزل ما ارائه می شود.

فیزیوتراپی نوعی روش درمانی در مدیریت و پیشگیری از آسیب های جسمی متعدد ناشی از آسیب ها، بیماری ها، سبک زندگی و افزایش سن است. اهداف اصلی فیزیوتراپی بازیابی، حفظ و به حداکثر رساندن قدرت، عملکرد و حرکت فرد است.

انواع مختلفی از روشهای فیزیوتراپی از جمله درمان های دستی، تکنیک های الکتروتراپی و برنامه های ورزشی وجود دارد. این تکنیک های ارائه درمان با هدف مدیریت مشکلات اسکلتی ـ عضلانی ، مشکلات قلبی و عروقی ، مشکلات عصبی ، مشکلات سالمندان و … می باشد.

فیزیوتراپی روشی ایمن و موثر است که نیاز به استفاده از داروهای شیمیایی و انجام جراحی های غیرضروری را به حداقل می رساند.

فیزیوتراپی در منزل سعادت‌ آباد برای کسانی که به فیزیوتراپی نیاز دارند اما به اندازه کافی تحرک ندارند یا نمی توانند به قرار ملاقات برسند عالی است.، ما خدمات فیزیوتراپی در منزل را ارائه می‌دهیم که می‌تواند به ویژه برای شما مفید باشد، اگر در فعالیت‌های روزمره مانند راه رفتن، بالا رفتن از پله‌ها یا به رختخواب رفتن و برخاستن از آن مشکل دارید. چه از مشکلات تعادلی رنج می برید، چه زمین خوردن داشته اید یا یک عمل جراحی اخیر، ما می توانیم به بهبود قدرت، تعادل، تحرک و اعتماد به نفس در خانه و خارج از منزل کمک کنیم. هدف ما این است که شما را به انجام کارهایی که دوست دارید بازگردانیم و به شما این امکان را بدهیم تا زندگی خود را تا حد امکان به طور کامل زندگی کنید.

پس از یک ارزیابی جامع در خانه شما، ما مطمئن خواهیم شد که یک برنامه توانبخشی مناسب دریافت می کنید. با مشاوره فردی و یک برنامه روشن برای حرکت رو به جلو. در صورت لزوم، درمان های عملی نیز می تواند در خانه شما انجام شود. این می تواند شامل ماساژ و تحرکات مفصلی باشد که می تواند به عنوان بخشی از ارتقاء بهبودی شما استفاده شود.

فواید فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد

مدیریت زمان

با فیزیوتراپی در منزل در زمان کاملاً صرفه جویی می شود چراکه نیازی به خروج از منزل و قرار گرفتن در ترافیک های شهری وجود ندارد. درمانگر خود را به خانه می رساند و به مدیریت نیازهای بیمار می پردازد. همچنین از آنجایی که زمان یک عامل حیاتی در درمان شرایطی مانند درد و استرس است، درمان در منزل واقعا کمک می کند.

راحتی محیط خانه

محیط خانه در مقایسه با کلینیک بسیار راحت تر است و بیمار با دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل آرامش بیشتری را تجربه می کند. همچنین، حضور خانواده در کنار بیمار، قطعاً به انگیزه بیشتر بیمار برای بهبودی کمک می کند.

کاهش هزینه

با دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل در در هزینه های سفر صرفه جویی می شود. همچنین درمان فیزیوتراپی معمولا شامل بیش از یک جلسه است که هزینه زیادی را می تواند به فرد و خانواده اش تحمیل کند.

نظارت

خانواده بیمار می توانند بر درمان انجام شده نظارت داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که بیمار مراقبت های لازم برای بهبودی را دریافت می کند.

ایمنی

بازدید از خانه می تواند در ارائه ارزیابی خطر و توصیه هایی برای ایمن تر کردن محیط خانه، به ویژه پس از سقوط، مفید باشد. ما همچنین می‌توانیم توصیه‌های ارگونومیکی برای کمک به انجام کارهای روزانه ارائه دهیم. در بسیاری از موارد، تمرین‌ها ممکن است برای انجام در خانه شما طراحی شوند و در نتیجه مهارت‌های عملی لازم برای زندگی ایمن را به شما می‌دهند.

پس از جراحی

برای هرکسی که عمل جراحی داشته است، مانند تعویض زانو یا مفصل ران، فیزیوتراپی کلید بهبودی خوب است. رانندگی پس از جراحی اغلب امکان پذیر نیست، یا توصیه می شود . توانبخشی در خانه می تواند بهترین یا تنها راه حل باشد. فیزیوتراپی در منزل می‌تواند تضمین کند که پس از عمل، از حرکت به سمت بهبودی با مزایای یک برنامه فیزیوتراپی شخصی، زمانی که بیمار قادر به سفر نیست، از دست نمی‌رود.

فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد به چه مشکلاتی کمک می کند؟

درمان های ارائه شده در فیزیوتراپی در منزل عبارتند از: توانبخشی پس از عمل، گردن و کمر درد، پوکی استخوان، توانبخشی عصبی، بیماری های قلبی و ریوی، کمک توانبخشی پس از عمل پس از تعویض کامل زانو، تعویض مفصل ران، جراحی شانه و …

اهداف فیزیوتراپی

از بین بردن درد
فیزیوتراپی درد ناشی از هر گونه آسیب یا بیماری را به حداقل می رساند. این درد می تواند از آسیب های کمر و گردن گرفته تا شکستگی، اختلالات مفصلی و همچنین آرتریت متغیر باشد.

بهبود تحرک مفاصل
شرایطی مانند آرتریت و آسیب های ورزشی باعث کاهش تحرک مفاصل می شود. آرتریت عمدتاً در سنین بالا علت اصلی مشکلات در حرکت مفصل است. این جایی است که فیزیوتراپی با کاهش استحکام مفاصل و افزایش جریان خون به مفاصل دارای مشکلات همراه است.

درمان مشکلات تنفسی
مشکلات تنفسی مانند فیبروز کیستیک، که در درجه اول بر ریه ها و دستگاه گوارش تاثیر می گذارد، می تواند با استفاده از فیزیوتراپی کنترل شود. تمرین انجام شده تحت نظر فیزیوتراپیست می تواند به باز شدن قفسه سینه کمک کند و در نتیجه تنفس بهتری داشته باشد.

فیزیوتراپی همانطور که مشاهده می شود مزایای بسیاری دارد به خصوص زمانی که در منزل انجام شود. برای درمان شرایط مختلف توصیه می شود و درمان مناسب هر بیماری خاص را به روشی منحصر به فرد ارائه می دهد.

فیزیوتراپی در منزل به ویژه برای کسانی که به هر دلیلی برای رفتن به کلینیک فیزیوتراپی مشکل دارند مفید است. این می تواند شامل، اما محدود به موارد زیر نباشد:

  • پس از جراحی تعویض مفصل
  • توانبخشی بعد از عمل
  • مشکلات اسکلتی عضلانی، به عنوان مثال درد کمر، گردن، زانو و غیره
  • کاهش تحرک، عملکرد یا تعادل
  • مشکلات در رفت و آمد در خانه یا خارج از منزل
  • بیمارانی که در معرض خطر افتادن یا با ترس از زمین خوردن هستند
  • ضعف بدن به دنبال بیماری یا آسیب

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی در منزل تهران – فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد – فیزیوتراپی در منزل شهرک غرب – فیزیوتراپی با بیمه تامین اجتماعی – فیزیوتراپی با بیمه – فیزیوتراپی دیسک کمر – فیزیوتراپی سالمندان

مقالات بیشتر

کمردرد در افراد مسن – درمان کمردرد با فیزیوتراپی

کمردرد در افراد مسن یک مشکل رایج و محدود کننده است. کمردرد پس از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی دومین علامتی است که احتمالاً باعث تشدید مراجعه به کلینیک می شود. شیوع کمردرد در جمعیت سالمندان بیش از 70 درصد تخمین زده می شود. مانند بسیاری از شرایط بالینی دیگر، علت، سیر و ارزیابی کمردرد در افراد…

فیزیوتراپی در نیاوران – فیزیوتراپی در شمال تهران

فیزیوتراپی در نیاوران توسط متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی آیتن برای طیف وسیعی از اختلالات اسکلتی – عضلانی ، مشکلات نورولوژی و مشکلات کف لگن ارائه می شود. فیزیوتراپی به بهینه سازی حرکت و عملکرد انسان اختصاص دارد و شامل طیف گسترده ای از اقدامات با هدف ارتقاء، حفظ و بازیابی بهزیستی فیزیکی، روانی و اجتماعی…

درمان کمردرد با ورزش

درمان کمردرد با ورزش و فیزیوتراپی موثرترین روش غیرجراحی در درمان این اختلال اسکلتی – عضلانی شایع است که در کلینیک فیزیوتراپی آیتن در شریعتی ارائه می شود. کمردرد یکی از شایع ترین شکایات سلامتی است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. کمردرد می تواند ناشی از عوامل…

کمردرد حاد

کمردرد حاد یک بیماری شایع است که بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود آن را تجربه می کنند. با شروع ناگهانی درد در پشت مشخص می شود که معمولاً از چند روز تا چند هفته طول می کشد. کمر درد حاد می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله کشیدگی عضلانی، رگ به…

کمردرد به چه دلایلی رخ می دهد؟

کمردرد یکی از شایعترین بیماری های سیستم اسکلتی_عضلانی بدن انسان است بطوری که بسیاری از مراجعان به مراکز درمانی و کلینیک های فیزیوتراپی را افراد مبتلا به کمردرد تشکیل می دهند. متاسفانه با شیوع چاقی و کمر تحرکی سن ابتلا به کمردرد کاهش یافته بطوری که امروزه بسیاری از جوانان و حتی کودکان از کمردرد…

درمان دستی دیسک کمر

درمان دستی دیسک کمر به یک رویکرد عملی اشاره دارد که توسط فیزیوتراپیست ها برای کاهش درد و اختلال عملکرد مرتبط با فتق دیسک کمر یا برآمدگی در قسمت پایین کمر استفاده می شود. مشکلات دیسک کمر یکی از دلایل شایع کمردرد، سیاتیک و سایر علائمی است که می تواند به طور قابل توجهی بر…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فیزیوتراپی در منزل

جستجو

دسته ها

دسته‌ها

آخرین مقالات

فیزیوتراپیست محمد رضا جان پور
keyboard_arrow_up
مشاوره در واتس آپ