بهترین پزشک کایروپراکتیک تهران

بهترین پزشک کایروپراکتیک تهران

بهترین پزشک کایروپراکتیک تهران

کایروپراکتیک شکلی از طب جایگزین است که بر تشخیص و درمان اختلالات اسکلتی عضلانی و سیستم عصبی با تاکید بر ستون فقرات تمرکز دارد. کایروپراکتیک ها از تکنیک های مختلفی برای دستکاری ستون فقرات، مفاصل و بافت های نرم برای کاهش درد، بهبود عملکرد و ارتقای سلامت کلی استفاده می کنند.

هدف اصلی درمان با کایروپراکتیک بازیابی توانایی طبیعی بدن برای التیام خود بدون استفاده از دارو یا جراحی است. بهترین پزشک کایروپراکتیک تهران و سایر متخصصان این حوزه معتقدند که بسیاری از مشکلات سلامتی را می توان در مشکلات ستون فقرات و سیستم عصبی جستجو کرد و با اصلاح این مشکلات، بدن می تواند خود را درمان کند و عملکرد مطلوبی داشته باشد.


بیشتر بخوانید : درمان دیسک کمر با کایروپراکتیک


روشهای درمانی در کایروپراکتیک

برخی از روش های درمانی رایج مورد استفاده در مراقبت های کایروپراکتیک عبارتند از:

دستکاری ستون فقرات: این رایج ترین روش درمانی است که توسط کایروپراکتیک ها استفاده می شود. این شامل اعمال یک نیروی کنترل شده به مفاصل ستون فقرات برای بهبود دامنه حرکت و کاهش درد است.

تحرک: این تکنیک شامل کشش و حرکت مفاصل و عضلات برای بهبود دامنه حرکتی و کاهش درد است.

درمان بافت نرم: این شامل ماساژ، رهاسازی میوفاشیال و سایر تکنیک‌ ها با هدف کاهش تنش و بهبود گردش خون در عضلات و سایر بافت‌ های نرم است.


بیشتر بخوانید : کایروپراکتیک در منزل و مطب با بیمه


ورزش و توانبخشی: کایروپرکتیک ها ممکن است تمریناتی را برای بهبود قدرت، انعطاف پذیری و دامنه حرکتی و همچنین برای جلوگیری از آسیب های بعدی تجویز کنند.

مشاوره در مورد سبک زندگی و تغذیه: کایروپراکتیک ها ممکن است در مورد رژیم غذایی، ورزش و سایر عوامل سبک زندگی که می توانند بر سلامت و رفاه کلی تأثیر بگذارند، توصیه هایی ارائه دهند.

شایان ذکر است که روش های درمانی ممکن است بسته به مورد فردی و نیازهای خاص بیمار متفاوت باشد.

فواید مراجعه به بهترین پزشک کایروپراکتیک تهران

مراقبت کایروپراکتیک بسته به هر بیمار و نیازهای خاص او می تواند مزایای بالقوه ای داشته باشد. برخی از مزایای بالقوه مراقبت کایروپراکتیک عبارتند از:

تسکین درد: مراقبت های کایروپراکتیک اغلب برای کاهش درد در پشت، گردن و سایر نواحی بدن استفاده می شود. با دستکاری ستون فقرات و سایر مفاصل، کایروپراکتیک ها می توانند به کاهش التهاب و بهبود تحرک کمک کنند، که به نوبه خود می تواند درد را کاهش دهد.

بهبود دامنه حرکتی: با بهبود تحرک مفصل و کاهش تنش در عضلات و بافت‌های نرم، مراقبت‌های کایروپراکتیک می‌تواند به بهبود دامنه حرکت و انعطاف‌پذیری کمک کند.

بهبود وضعیت بدنی : وضعیت نامناسب می تواند به تعدادی از مشکلات سلامتی از جمله کمردرد، سردرد و خستگی کمک کند. بهترین پزشک کایروپراکتیک تهران می تواند به شناسایی و اصلاح مسائل وضعیتی کمک کند، که می تواند سلامت و رفاه کلی را بهبود بخشد.

کاهش نیاز به دارو: از آنجایی که مراقبت های کایروپراکتیک بر روش های درمانی طبیعی تمرکز دارد، ممکن است بیماران بتوانند اتکای خود را به دارو برای درد و سایر مشکلات سلامتی کاهش دهند.

بهبود عملکرد ورزشی: مراقبت های کایروپراکتیک می تواند به ورزشکاران کمک کند تا دامنه حرکتی خود را بهبود بخشند، خطر آسیب را کاهش دهند و عملکرد کلی را افزایش دهند.

در چه شرایطی می توان به بهترین پزشک کایروپراکتیک تهران مراجعه کرد؟

مراقبت های کایروپراکتیک اغلب برای انواع اختلالات اسکلتی عضلانی و سیستم عصبی توصیه می شود، از جمله:

کمردرد: پزشکان کایروپراکتیک اغلب برای درمان کمردرد جستجو می‌شوند که می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله وضعیت نامناسب، فشار عضلانی و آسیب باشد.


بیشتر بخوانید : کایروپراکتیک برای کمردرد


گردن درد: مراقبت های کایروپراکتیک می تواند برای درمان گردن درد نیز موثر باشد که می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله وضعیت نامناسب، ضربه شلاقی و آسیب باشد.

سردرد: مراقبت های کایروپراکتیک می تواند در کاهش فراوانی و شدت سردردهای تنشی و میگرن موثر باشد.

سیاتیک: سیاتیک وضعیتی است که با درد مشخص می شود که از قسمت پایین کمر به پایین ساق پا منتشر می شود. مراقبت های کایروپراکتیک می تواند در کاهش درد و بهبود تحرک در بیماران مبتلا به سیاتیک موثر باشد.

آرتریت: مراقبت های کایروپراکتیک می تواند در کاهش درد و بهبود تحرک در بیماران مبتلا به آرتریت، به ویژه در ستون فقرات و سایر مفاصل موثر باشد.

 

مقالات بیشتر

کمردرد در افراد مسن – درمان کمردرد با فیزیوتراپی

کمردرد در افراد مسن یک مشکل رایج و محدود کننده است. کمردرد پس از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی دومین علامتی است که احتمالاً باعث تشدید مراجعه به کلینیک می شود. شیوع کمردرد در جمعیت سالمندان بیش از 70 درصد تخمین زده می شود. مانند بسیاری از شرایط بالینی دیگر، علت، سیر و ارزیابی کمردرد در افراد…

فیزیوتراپی در نیاوران – فیزیوتراپی در شمال تهران

فیزیوتراپی در نیاوران توسط متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی آیتن برای طیف وسیعی از اختلالات اسکلتی – عضلانی ، مشکلات نورولوژی و مشکلات کف لگن ارائه می شود. فیزیوتراپی به بهینه سازی حرکت و عملکرد انسان اختصاص دارد و شامل طیف گسترده ای از اقدامات با هدف ارتقاء، حفظ و بازیابی بهزیستی فیزیکی، روانی و اجتماعی…

درمان کمردرد با ورزش

درمان کمردرد با ورزش و فیزیوتراپی موثرترین روش غیرجراحی در درمان این اختلال اسکلتی – عضلانی شایع است که در کلینیک فیزیوتراپی آیتن در شریعتی ارائه می شود. کمردرد یکی از شایع ترین شکایات سلامتی است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. کمردرد می تواند ناشی از عوامل…

کمردرد حاد

کمردرد حاد یک بیماری شایع است که بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود آن را تجربه می کنند. با شروع ناگهانی درد در پشت مشخص می شود که معمولاً از چند روز تا چند هفته طول می کشد. کمر درد حاد می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله کشیدگی عضلانی، رگ به…

کمردرد به چه دلایلی رخ می دهد؟

کمردرد یکی از شایعترین بیماری های سیستم اسکلتی_عضلانی بدن انسان است بطوری که بسیاری از مراجعان به مراکز درمانی و کلینیک های فیزیوتراپی را افراد مبتلا به کمردرد تشکیل می دهند. متاسفانه با شیوع چاقی و کمر تحرکی سن ابتلا به کمردرد کاهش یافته بطوری که امروزه بسیاری از جوانان و حتی کودکان از کمردرد…

درمان دستی دیسک کمر

درمان دستی دیسک کمر به یک رویکرد عملی اشاره دارد که توسط فیزیوتراپیست ها برای کاهش درد و اختلال عملکرد مرتبط با فتق دیسک کمر یا برآمدگی در قسمت پایین کمر استفاده می شود. مشکلات دیسک کمر یکی از دلایل شایع کمردرد، سیاتیک و سایر علائمی است که می تواند به طور قابل توجهی بر…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فیزیوتراپی در منزل

جستجو

دسته ها

دسته‌ها

آخرین مقالات

فیزیوتراپیست محمد رضا جان پور
keyboard_arrow_up
مشاوره در واتس آپ