فیزیوتراپی در منزل تهران و کرج

فیزیوتراپی در منزل تهران و کرج

فیزیوتراپی در منزل تهران و کرج

کادر فیزیوتراپیست آقا و خانم کلینیک ما خدمات فیزیوتراپی در منزل را در تهران و کرج ساپورت می‌نمایند.

فیزیوتراپیست های مجموعه ما با سوابق درخشان در زمینه درمانهای فیزیوتراپی در منزل و کلینیک آماده ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل به طور تخصصی میباشند.

فیزیوتراپی رشته ای است که با درمان های فیزیکی همچون تحریک کننده های الکتریکی کاهنده درد و افزایش دهنده قدرت عضلات،تمرین درمانی تخصصی(ورزش درمانی)،سوزن درمانی یا در نیدلینگ،آب درمانی و درمانهای دستی (منوال تراپی و کایروپراکتیک) به درمان بیماران نیازمند فیزیوتراپی در منزل و کلینیک می پردازند.

همکاران ما در مجموعه کلینیک فیزیوتراپی در منزل را در سراسر تهران بزرگ (فیزیوتراپی در منزل شمال تهران، فیزیوتراپی در منزل شرق تهران، فیزیوتراپی در منزل غرب تهران ، فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران) و در استان البرز (فیزیوتراپی در منزل کرج و شهرهای حوالی) انجام می دهند.

چند نمونه از دستگاه های فیزیوتراپی که جهت درمانهای فیزیوتراپی در منزل و کلینیک کاربرد دارند شامل دستگاه های تنس، راشین کارنت، اف ای اس، جریان های های ولتاژ بالا و دستگاه‌های آی دی سی و گالوانیک می باشند.

بخش مهم دیگری درمان‌های فیزیوتراپی در منزل و کلینیک تمرین درمانی تخصصی توسط فیزیوتراپیست است که باید به طور دقیق و کاملا اصولی به بیماران آموزش داده شود و بیماران تحت نظر فیزیوتراپیست تمرینات آموزش دیده شده را انجام دهند تا فیزیوتراپیست از صحت انجام تمرین درمانی فیزیوتراپی در منزل و کلینیک اطمینان حاصل کند.

تمرین درمانی در واقع اصالت رشته فیزیوتراپی هست که در درمان بیماران عضلانی اسکلتی (ماسکولو اسکلتال)، مغز و اعصاب (نورولوژیک) ،تنفسی، سوختگی، قلبی عروقی، پوستی و روماتیسمی نقش حیاتی و ارزشمندی را خواهد داشت.

همچنین بسیاری از بیماری های مرتبط با سالمندان و کودکان جهت دشواریهای حضور این دست افراد در کلینیک های فیزیوتراپی جهت درمان فیزیوتراپی در کلینیک نیازمند دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل می باشند.

فیزیوتراپی در منزل تهران و کرج

فیزیوتراپی در منزل تهران و کرج

همکاران فیزیوتراپیست آقا و خانم ما این امکان ارزشمند را برای بیماران فراهم نموده اند که خدمات فیزیوتراپی را علاوه بر کلینیک فیزیوتراپی در منزل بیماران نیز میسر سازند.

بخش دیگر درمان های فیزیوتراپی مرتبط با درمان های تخصصی دستی یا منوال تراپی هست که یک فیزیوتراپیست مجرب و حرفه ای با انجام تکنیک های تخصصی درمان دستی از جمله منیپولیشن، موبیلیزیشن، مایوفاشیال ریلیز، اسکین رولینگ، تکنیک های دستی ماساژ همچون ماساژ های سطحی و افلوراژ (عمقی) به درمان بیماران نیازمند خدمات فیزیوتراپی در منزل و کلینیک می پردازند.

حوزه دیگر درمانی فیزیوتراپیست ها جهت درمان های فیزیوتراپی در منزل و کلینیک تکنیک سوزن درمانی خشک یا همان دراین ایدلینگ است به نقاط خاصی از عضلات و بافت نرم با اهداف درمانی خاصی زده می‌شود برای مثال در موارد وجود گرفتگی های نقطه عضلانی (اصطلاحاً تریگر پوینت) که سوزن درمانی توسط فیزیوتراپیست جهت درمان های فیزیوتراپی در منزل تهران و کرج و کلینیک انجام می گیرد نقش به سزایی در رفع این باندهای سفت و سخت عضله دارد.

حوزه دیگر فیزیوتراپی آب درمانی هست که در برخی مراکز فیزیوتراپی یا مراکز تخصصی هیدروتراپی انجام می گیرد.در این مراکز فیزیوتراپی تمرینات فیزیوتراپی در داخل آب به بیمار آموزش داده می شود.

یک حوزه مهم درمان های فیزیوتراپی که در کلینیک یا منزل انجام میگیرد حوزه لیزر درمانی فیزیوتراپی هست که جهت درمان بیماران در منزل(خانه) یا کلینیک انجام می شود.

لیزر درمانی فیزیوتراپی که در کلینیک یا منزل انجام میگردد جهت کاهش درد بیماران و همچنین بهبود و ترمیم سریعتر پارگی های عضلانی تاندونی لیگامانی (رباطی) انجام می پذیرد.

فیزیوتراپیست های آقا و خانوم کلینیک ما متشکل از فیزیوتراپیستهای با سوابق درخشان در ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل و کلینیک هستند.خدمات فیزیوتراپی در منزل در تهران بزرگ(شمال،جنوب،غرب،شرق) و همچنین کرج ارائه می گردد.جهت دریافت مشاوره رایگان درمان می توانید با ما تماس بگیرید.

فیزیوتراپیست محمدرضا جان پور

رتبه برتر آزمون تحصیلات تکمیلی
فارغ التحصیل از دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران
ارائه خدمات تخصصی فیزیوتراپی در منزل و کلینیک توسط کادر آقا و خانم با ارائه مدارک نظام پزشکی
شماره نظام پزشکی : ف ۴۹۳۹
شماره تماس جهت دریافت مشاوره قبل از دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل و کلینیک ۰۹۱۲۲۶۵۵۶۴۸

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی در منزل تهران و کرج – هزینه فیزیوتراپی در منزل – متخصص فیزیوتراپی در منزل – فیزیوتراپی در منزل شمال تهران – فیزیوتراپی در منزل کرج – فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

مقالات بیشتر

کمردرد در افراد مسن – درمان کمردرد با فیزیوتراپی

کمردرد در افراد مسن یک مشکل رایج و محدود کننده است. کمردرد پس از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی دومین علامتی است که احتمالاً باعث تشدید مراجعه به کلینیک می شود. شیوع کمردرد در جمعیت سالمندان بیش از 70 درصد تخمین زده می شود. مانند بسیاری از شرایط بالینی دیگر، علت، سیر و ارزیابی کمردرد در افراد…

فیزیوتراپی در نیاوران – فیزیوتراپی در شمال تهران

فیزیوتراپی در نیاوران توسط متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی آیتن برای طیف وسیعی از اختلالات اسکلتی – عضلانی ، مشکلات نورولوژی و مشکلات کف لگن ارائه می شود. فیزیوتراپی به بهینه سازی حرکت و عملکرد انسان اختصاص دارد و شامل طیف گسترده ای از اقدامات با هدف ارتقاء، حفظ و بازیابی بهزیستی فیزیکی، روانی و اجتماعی…

درمان کمردرد با ورزش

درمان کمردرد با ورزش و فیزیوتراپی موثرترین روش غیرجراحی در درمان این اختلال اسکلتی – عضلانی شایع است که در کلینیک فیزیوتراپی آیتن در شریعتی ارائه می شود. کمردرد یکی از شایع ترین شکایات سلامتی است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. کمردرد می تواند ناشی از عوامل…

کمردرد حاد

کمردرد حاد یک بیماری شایع است که بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود آن را تجربه می کنند. با شروع ناگهانی درد در پشت مشخص می شود که معمولاً از چند روز تا چند هفته طول می کشد. کمر درد حاد می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله کشیدگی عضلانی، رگ به…

کمردرد به چه دلایلی رخ می دهد؟

کمردرد یکی از شایعترین بیماری های سیستم اسکلتی_عضلانی بدن انسان است بطوری که بسیاری از مراجعان به مراکز درمانی و کلینیک های فیزیوتراپی را افراد مبتلا به کمردرد تشکیل می دهند. متاسفانه با شیوع چاقی و کمر تحرکی سن ابتلا به کمردرد کاهش یافته بطوری که امروزه بسیاری از جوانان و حتی کودکان از کمردرد…

درمان دستی دیسک کمر

درمان دستی دیسک کمر به یک رویکرد عملی اشاره دارد که توسط فیزیوتراپیست ها برای کاهش درد و اختلال عملکرد مرتبط با فتق دیسک کمر یا برآمدگی در قسمت پایین کمر استفاده می شود. مشکلات دیسک کمر یکی از دلایل شایع کمردرد، سیاتیک و سایر علائمی است که می تواند به طور قابل توجهی بر…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فیزیوتراپی در منزل

جستجو

دسته ها

دسته‌ها

آخرین مقالات

فیزیوتراپیست محمد رضا جان پور
keyboard_arrow_up
مشاوره در واتس آپ