فیزیوتراپی در منزل نیرو هوایی

فیزیوتراپی در منزل نیرو هوایی

فیزیوتراپی در منزل نیرو هوایی به آن دسته از عزیزانی که در این منطقه از تهران زندگی می کنند و به دلایلی توانایی مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی را ندارند خدمات فیزیوتراپی در منزل را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

فیزیوتراپی اطلاعات عمیقی را در مورد نحوه عملکرد بدن ترکیب می کند و از روش های اثبات شده پزشکی برای ارزیابی و درمان بیماران استفاده می کند. فیزیوتراپی پیشگیرانه به غیر از کمک به درمان و مدیریت شرایط مختلف، می تواند به حفظ سلامت کلی فرد کمک کند.

چه یک کارمند اداری باشید که با وضعیت بدنی یا درد مزمن دست و پنجه نرم می کند، مادری که از دوران بارداری بهبود می یابد یا یک ورزشکار فعال، تجربه درد به هر شکلی می تواند زندگی روزمره شما را به طور جدی مختل کند. وقتی درد ما را از لذت بردن از فعالیت‌هایی که دوست داریم، تکمیل کار و گذراندن وقت با خانواده باز می‌دارد، نه تنها بر سلامت جسمانی ما تأثیر می‌گذارد، بلکه تأثیرات روانی بر سلامت روانی ما نیز دارد. از آن دردهای خفیف گرفته تا آسیب های جدی تر، مراجعه به فیزیوتراپیست می تواند تسکین دهنده باشد و از عوارض مداوم جلوگیری کند.

فیزیوتراپیست ها متخصصان بهداشتی بسیار آموزش دیده هستند که برای افرادی که از انواع مشکلات جسمی در هر نقطه از آسیب، پیشگیری از آسیب، پیری، بیماری، توانبخشی جراحی و غیره رنج می برند، درمان ارائه می دهند. در نهایت، کار فیزیوتر این است که به شما کمک کند بهترین احساس را داشته باشید تا بتوانید به لذت بردن از چیزهایی که بیشتر دوست دارید بازگردید.

برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل نیرو هوایی با متخصصان ما در ارتباط باشید:

۰۹۱۲۲۶۵۵۶۴۸

 هدف فیزیوتراپیست بهبود کیفیت زندگی فرد با استفاده از مجموعه ای از درمان ها برای تسکین درد است.

اهداف و فواید فیزیوتراپی

کاهش و از بین بردن درد: تمرین‌ ها و تکنیک‌ های درمانی مانند تحرک بافت نرم یا استفاده از روش‌هایی مانند اولتراسوند، IFT، و TENS می‌تواند به تسکین درد ناشی از آرتریت، تاندونیت، کشیدگی عضلانی ، پیچ‌خوردگی و … کمک کند و عملکرد طبیعی را بازگرداند. چنین درمان هایی همچنین به جلوگیری از بازگشت درد کمک می کند.

به اجتناب از جراحی و استفاده بیش از حد از داروها کمک می کند: در حالی که در برخی موارد نمی توان از جراحی اجتناب کرد، فیزیوتراپی می تواند تنها با مدیریت و بهبود در مراحل اولیه به جلوگیری از آن کمک کند. و حتی در صورت نیاز به جراحی، برنامه های توانبخشی قبل و بعد از آن همیشه به کاهش عوارض کمک می کند. همچنین با اجتناب از جراحی، هزینه های مراقبت های بهداشتی کاهش می یابد. آن دسته از عزیزانی که نمی توانند به کلینیک فیزیوتراپی مراجعه کنند می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل نیرو هوایی توسط متخصصان مجرب و متعهد ما بهره مند شوند.

قدرت و هماهنگی کلی را بهبود می بخشد: فیزیوتراپی معمولاً شامل ورزش و حرکات کششی است که در نهایت به شما در بهبود قدرت کلی بدن کمک می کند. همچنین با تمرینات و وسایل کمکی برای بهبود هماهنگی کلی بدن به شما کمک می کند. فیزیوتراپیست با ارائه تکنیک های توانبخشی خاص می تواند به شما در کاهش و از بین بردن علائمی مانند سرگیجه، سرگیجه و غیره کمک کند.

فیزیوتراپی در منزل نیرو هوایی

ظرفیت ریه و عملکرد قلب و عروق را بهبود می بخشد: فیزیوتراپی به بیماران پس از سکته کمک می کند تا درجه عملکرد، تعادل و حرکت خود را بازیابند. برنامه های ورزشی ویژه به آنها کمک می کند تا فعالیت های روزانه خود را بازیابی کنند. در حالی که تمرینات تنفسی خاص به بازیابی ظرفیت بهینه ریه و گردش خون کمک می کند.

مدیریت آسیب های مرتبط با ورزش: فیزیوتراپیست ها درک می کنند که چگونه ورزش های مختلف می توانند خطر ابتلا به انواع خاصی از شرایط مانند آرنج گلف بازان، پارگی ACL، فشار همسترینگ و غیره را افزایش دهند و بر این اساس یک برنامه تمرینی بازیابی مناسب یا پیشگیرانه برای اطمینان از بازگشت ایمن تهیه می کنند. آسیب های ورزشی معمولا سبب محدودیت های حرکتی می شود و فرد برای خروج از منزل دچار مشکل است ، به همین جهت خدمات فیزیوتراپی در منزل نیرو هوایی برای این افراد بسیار مناسب است.

مشکلات مربوط به سن را مدیریت کنید: برخی از مسائل مربوط به سن مانند روماتیسم مفصلی (RA)، سیاتیک، پوکی استخوان، زوال عقل، جایگزینی زانو، گردن درد، کمردرد و غیره را می توان به راحتی با فیزیوتراپی در کلینیک و منزل درمان کرد.

حرکات طبیعی را بازیابی می کند و تحرک را بهبود می بخشد: اگر به دلیل شکستگی مفصل محدودیت حرکت دارید، فیزیوتراپی در منزل و کلینیک برای تورم مفاصل یا سفتی عضلات می تواند کمک کننده باشد. حرکات کششی و تقویتی مناسب می تواند به شما در بازگرداندن کامل حرکات کمک کند.

به مدیریت دیابت و بیماری های عروقی کمک می کند: بیماران دیابتی اغلب از درد در زانو، شانه، کمر و غیره به دلیل مدیریت نادرست سطح قند شکایت دارند. مدیریت درد دیابت برنامه ها و تمرینات می تواند به کنترل سطح قند کمک کند. فیزیوتراپیست ها می توانند به چنین بیمارانی در مورد بیماری هایی مانند پای دیابتی، نوروپاتی دیابتی و غیره کمک و آموزش دهند.

سلامت زنان را بهبود می بخشد: مسائل بهداشتی خاص مانند موارد مربوط به بارداری، مراقبت های پس از زایمان، درد لگن و غیره را می توان به راحتی با فیزیوتراپی درمان کرد. همچنین درمان ویژه ای برای بی اختیاری روده، سرطان سینه، یبوست، فیبرومیالژیا و غیره ارائه می دهد.

 

نویسنده: فیزیوتراپیست محمدرضا جان پور
شماره نظام پزشکی : ف ۴۹۳۹
فیزیوتراپی در منزل و کلینیک (تهران،کرج)
نوبت دهی مشاوره و درمان : ۰۹۱۲۲۶۵۵۶۴۸

 

کلمات مرتبط :

متخصص فیزیوتراپی در منزل – آسیب های رایج شانه – فیزیوتراپش شانه در منزل – فیزیوتراپی در منزل توسط آقا – فیزیوتراپی در منزل توسط خانم – دکتر فیزیوتراپی در منزل – فیزیوتراپی در منزل تهران نو – فیزیوتراپی در منزل شرق تهران – فیزیوتراپی در منزل تهرانپارس

مقالات بیشتر

کمردرد در افراد مسن – درمان کمردرد با فیزیوتراپی

کمردرد در افراد مسن یک مشکل رایج و محدود کننده است. کمردرد پس از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی دومین علامتی است که احتمالاً باعث تشدید مراجعه به کلینیک می شود. شیوع کمردرد در جمعیت سالمندان بیش از 70 درصد تخمین زده می شود. مانند بسیاری از شرایط بالینی دیگر، علت، سیر و ارزیابی کمردرد در افراد…

فیزیوتراپی در نیاوران – فیزیوتراپی در شمال تهران

فیزیوتراپی در نیاوران توسط متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی آیتن برای طیف وسیعی از اختلالات اسکلتی – عضلانی ، مشکلات نورولوژی و مشکلات کف لگن ارائه می شود. فیزیوتراپی به بهینه سازی حرکت و عملکرد انسان اختصاص دارد و شامل طیف گسترده ای از اقدامات با هدف ارتقاء، حفظ و بازیابی بهزیستی فیزیکی، روانی و اجتماعی…

درمان کمردرد با ورزش

درمان کمردرد با ورزش و فیزیوتراپی موثرترین روش غیرجراحی در درمان این اختلال اسکلتی – عضلانی شایع است که در کلینیک فیزیوتراپی آیتن در شریعتی ارائه می شود. کمردرد یکی از شایع ترین شکایات سلامتی است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. کمردرد می تواند ناشی از عوامل…

کمردرد حاد

کمردرد حاد یک بیماری شایع است که بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود آن را تجربه می کنند. با شروع ناگهانی درد در پشت مشخص می شود که معمولاً از چند روز تا چند هفته طول می کشد. کمر درد حاد می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله کشیدگی عضلانی، رگ به…

کمردرد به چه دلایلی رخ می دهد؟

کمردرد یکی از شایعترین بیماری های سیستم اسکلتی_عضلانی بدن انسان است بطوری که بسیاری از مراجعان به مراکز درمانی و کلینیک های فیزیوتراپی را افراد مبتلا به کمردرد تشکیل می دهند. متاسفانه با شیوع چاقی و کمر تحرکی سن ابتلا به کمردرد کاهش یافته بطوری که امروزه بسیاری از جوانان و حتی کودکان از کمردرد…

درمان دستی دیسک کمر

درمان دستی دیسک کمر به یک رویکرد عملی اشاره دارد که توسط فیزیوتراپیست ها برای کاهش درد و اختلال عملکرد مرتبط با فتق دیسک کمر یا برآمدگی در قسمت پایین کمر استفاده می شود. مشکلات دیسک کمر یکی از دلایل شایع کمردرد، سیاتیک و سایر علائمی است که می تواند به طور قابل توجهی بر…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فیزیوتراپی در منزل

جستجو

دسته ها

دسته‌ها

آخرین مقالات

فیزیوتراپیست محمد رضا جان پور
keyboard_arrow_up
مشاوره در واتس آپ